La paix ou la guerre, le choix est votre.

AccueilAccueil  PortailPortail  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez | 

Tekken 7

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
Momiji
Kunoichi/Miko
Kunoichi/Miko

MessageSujet: Tekken 7    Lun 14 Juil - 8:10

Tekken 7 a été officiellement annoncé durant l'EVO 2014 !

Et avec une vidéo dévoilant un nouveau personnage de la famille Mishima, son nom serait "Kazumi" plus d'info le 25 juillet.

Revenir en haut Aller en bas
Wang Chan
Etudiant Mystique
Etudiant Mystique

Localisation : Vraiment très au Nord, encore plus au Nord que ça en fait

MessageSujet: Re: Tekken 7    Lun 14 Juil - 8:54

Tu m'as devancé, j'allais poster la news aussi   Smile 
"The final battle".  Le casting et l'histoire n'auront sans doutes plus rien à voir avec ce qu'on a connu après cet épisode.
Yoshi Futaba
Petit Shinobi
Petit Shinobi

MessageSujet: Re: Tekken 7    Lun 14 Juil - 10:37

"Kazumi" pourquoi j'ai ris ?

Bon j'ai pas tout pigé mais d'après ce que j'ai vu elle a l'air d'être la mère de Kazuya qu'il croit qu'Heihachi aurait tué, et elle doit arrêter Kazuya et Heihachi dans leur querelle éternelle... Et Heihachi meurt ?

Au passage il semblerait que Heihachi regagne son ancien design Cool 
Seto
Capitaine
Capitaine

MessageSujet: Re: Tekken 7    Lun 14 Juil - 10:49

Yoshi Futaba a écrit:
Et Heihachi meurt ?

On parle d'Heihachi la   

Le mec, c'est comme Geese Howard, il est immortel. Il tombe d'une falaise, subit une explosion dans un temple, se prend des balles dans la gueule et survit, peut rajeunir a volonté   

Naaaan, il peut pas mourir, pas Heihachi   

Bien, sinon, heureux d'entendre a nouveau parler de cette série. Je commençais un peu a oublier Tekken, très franchement. J'espère qu'on aura un bon mode story, un bon roster, surtout avec Lee et Alisa mes deux mains, un mode personnalisation encore plus complet que celui de TTT2 ou on fait vite le tour, et un gameplay un peu nerfé pour certains persos

Edit: A mon avis, c'est mort pour TxSF sinon. Le jeu était prévu bien avant T7. Là, ils vont surement se concentrer sur celui-là et oublier encore une fois le crossover
Voir le profil de l'utilisateur http://forbiddenyokume.forumactif.org
Momiji
Kunoichi/Miko
Kunoichi/Miko

MessageSujet: Re: Tekken 7    Lun 14 Juil - 12:56

Yoshi Futaba a écrit:
"Kazumi" pourquoi j'ai ris ?

J'ai bien ris aussi, Kazumi ils ont au moins changer une lettre
Miloune
Noble
Noble

MessageSujet: Re: Tekken 7    Lun 14 Juil - 17:03

J'avais lu quelque part que les fans avaient appelé Kazumi la mère de Kazuya (mais je sais plus du tout où...).
Les producteurs ont pas voulu s’embêter à créer un prénom je suppose  scratch
Momiji
Kunoichi/Miko
Kunoichi/Miko

MessageSujet: Re: Tekken 7    Sam 26 Juil - 9:35

Trailer complet, apparemment ce Tekken 7 mettra fin à la saga des Mishima :

Yoshi Futaba
Petit Shinobi
Petit Shinobi

MessageSujet: Re: Tekken 7    Sam 26 Juil - 10:52

Cela signifie qu'on les reverra plus après les Mishima ? Neutral 

J'aime bien la fin de la vidéo, Heihachi a tout de même du coeur au bout du compte
Momiji
Kunoichi/Miko
Kunoichi/Miko

MessageSujet: Re: Tekken 7    Sam 26 Juil - 11:03

Bah pour après on en sait rien, mais le Tekken 7 à l'air de clore la saga à priori.

Sinon voici des render par Mari Shimazaki (qui a fait Bayonetta et qui travaille sur Tekken 7) quelques infos en plus d'images :

Citation :
Yesterday at comic con in San Diego, Harada confirmed those characters in new Tekken 7 game:

1. Lars Alexandersson
2. Kazuya Mishima
3. Heihachi Mishima
4. Kazumi Mishima

They confirmed also that 7 different artists will help namco to create new graphic designs. One of them are artists from Bayonetta and Apple Seed Alpha. Characters will be redesigned and story will be full of details and all endings will stick to each others with one logic story.

Miloune
Noble
Noble

MessageSujet: Re: Tekken 7    Lun 28 Juil - 9:10

C'est Lars sur la dernière image ?

Je trouve que sur la vidéo, Kazumi a un air d'Eliza et de Nyo-Tengu
Momiji
Kunoichi/Miko
Kunoichi/Miko

MessageSujet: Re: Tekken 7    Lun 28 Juil - 9:32

Oui, c'est Lars.

J'ai lu des commentaires que certains pensent que Eliza et Kazumi ont quelques choses à voir l'une avec l'autre. A voir.
Momiji
Kunoichi/Miko
Kunoichi/Miko

MessageSujet: Re: Tekken 7    Jeu 31 Juil - 11:41

Quelques infos sur Tekken 7 et artwork de Lars :

http://www.avoidingthepuddle.com/news/2014/7/25/san-diego-comic-con-tekken-7-panel-archive-summary.html

Pour le plus important :

Namco a écrit:
Namco is not ready to show gameplay for Tekken 7 yet, they are still finalizing the game mechanics.

Tekken 7 will feature the character designs of seven guest artists, including Mari Shimazaki (Bayonetta), Yusuke Kozaki (Fire Emblem Awakening, No More Heroes), Ninnin (Duel Masters, Cardfight!! Vanguard) and Kenichiro Yoshimura (Max Anarchy/Anarchy Reigns). Previously the guest artists were only brought for the console extra outfits, now their designs will be implemend from the beginning of development.

Tekken 7's story will go into the entire motivation for all the events that transpired throughout the series. Lingering quesions as to why Heihachi threw Kazuya down a ravine and why Kazuya's mother is dead will all be answered. Tekken 7 will also conlcude the Mishima storyline hinting at some kind of closure for the feud between Heihachi/Kazuya/Jin.

Tekken 7 will most likely be a 1 v 1 game.

Tekken X Street Fighter is still in development. The reason the information has been so scarce about it is because Namco is waiting for the opportune time to market it.
Nakoruru
Ainu
Ainu

MessageSujet: Re: Tekken 7    Jeu 31 Juil - 13:01

Attendre le moment opportun ? Mais c'est maintenant ! Tout le monde commence à péter les plombs
Momiji
Kunoichi/Miko
Kunoichi/Miko

MessageSujet: Re: Tekken 7    Jeu 31 Juil - 13:30

Une interview interessante d'Harada par famitsu, il parle du mode story qui sera la conclusion de l'histoire des mishima et il parle aussi de revoir le gameplay, de ce que j'ai compris + en faveur pour les débutants qui se perdait sur TTT2.

http://www.avoidingthepuddle.com/news/2014/7/26/harada-taking-some-effort-to-review-the-wake-up-system-quite.html

Citation :
Famitsu managed to interview Harada after the San Diego Comic Con panel yesterday and managed to get some interesting tidbits about the direction Tekken 7 is going in. In summary the direction Tekken 7 seems to be going in a return to roots and focusing a lot on accessibilty to both newer and core players of the series. The full translation of the interview is below provided by Eventhubs

Famitsu: It's been about two weeks since you first announced Tekken 7. How has the response been thus far?

Harada: We were actually a little unsure about when we should make the announcement, but we ended up announcing it at EVO 2014 anyway. Although we did put quite a bit of thought into the way we should announce it, in the end, above anything, we were just happy that the fans are excited about the title.

This time around it's a numbered sequel in the main series, so it certain feels like the anticipation for it is quite different than previously. The response from the fans has been overwhelming over Facebook and Twitter so far.

With the previous installment, Tekken Tag Tournament 2, there were a lot more players skipping over the title because it was difficult to learn to use two characters, than we had imagined.

So in contrast to that, since Tekken 7 is a sequel in the mainline series, the expectation here is for us to take the series back to its roots, back to the sort of Tekken that everyone is probably most familiar with. That's the vibe that we're getting from our fans.

Famitsu: What are the objectives you hope to accomplish with Tekken 7 ?

Harada: There are two main sides to Tekken 7. The first is to neatly tie up all of the storylines that have developed over the course of 20 years for the Tekken series. Since it's Tekken's 20th anniversary, story will play a big part this time around, which is why we wanted to tie things up and reach a conclusion. So in that sense, we hope to be able to wow and recapture the imagination of players who focus on characters and backstories in the games. This will take quite a bit of time to put together, but we have a couple of things in store.

Famitsu: Right, so story-wise, the saga in the mainline games is going to come to a conclusion.

Harada: As for the game side of things, we want to make it easy to approach for newcomers, returning players, and also those who thought that Tekken Tag Tournament 2 was just too difficult.

There are also players out there who keep a distance from the Tekken games because they think the games are too difficult. For instance, there are actually quite a lot of players who watched Tekken match videos on YouTube, but do not actually play, thinking that "it's just impossible for me to learn it". We'd like to make the new game accessible and enjoyable to these players as well, and at the moment we're thinking about implementing some kind of new system that will make them think "hey, I can actually do this". We'd like very much to get these sorts of fans to participate in the games more actively.

Famitsu: What sort of elements have kept these types of beginning players from getting more involved with the games, and how do you plan on refining these elements?

Harada: In Tekken, there's a surprising amount of things you've got to learn. And we think that the problem for beginners is that they don't know which parts to start learning from. This makes it confusing and defrays their focus. So for instance, in 2D fighting games, you could teach new players to "use this move in this way, and you'll be fine". This time around, we'd like to very clearly convey that sort of instruction to the player. We feel that with Tekken thus far, it's quite difficult for these players to tell the various special moves apart, in terms of how strong they are, and so this time we'd like to make that easier to observe.

Famitsu: As a way to make the game more accessible, I see.

Harada: There's another aspect to it... but it's a bit of a spoiler if I talk about it now (laughs). We think that another key aspect to enjoying the game to its utmost, is to be playing against opponents of the same level as you. So we were thinking, even in the arcade verison of the game, wouldn't it be possible to implement some kind of system that would allow players to easily find others at their level to play with? We're currently looking into that, so please look forward to hearing more about it in the near future.

Famitsu: Right. Since there'a wide spectrum of player skill levels.

Harada: I wonder how much further I should say (laughs). One of the Tekken series's unique features is its wake-up game mechanic, which is known to be quite difficult to deal with.

Although in other fighting games, when you get knocked down, there is a certain period of invulnerability that allows you get back up on your feet simply, in the Tekken series it's not that easy. The mechanic is actually quite complex. But because of its complexity, that's what makes it really interesting and compelling to the core players, even though beginning players have a hard time with it. So we're currently taking some effort to review the wake-up system quite extensively. We'd like to get it to a point where it's easy for light users to grasp, but still satisfying for the core players.

Famitsu: When you say that you're going to make it more enjoyable for beginners, I'm sure the core fans must be worried about if that might mean there won't be as much depth in the game for them to bite into. How do you plan on tackling that issue?

Harada: We absolutely plan on implementing the level of depth fans have come to expect of the series. It's just that, for beginning players, if what their opponent is doing is too deep and profound for them to understand, then even if there is depth, they wouldn't be able to get into it. So I think we need some kind of mechanic that will ease players into the depth level by level. So that in the beginning, even if you don't have to be too conscious of the game's mechanics to be able to enjoy playing it. We want to allow seasoned players to be able to start at the deep end. But at the same time, beginners will be just fine not using the advanced mechanics. That's the balance we're striving for.

Famitsu: I see. Alright then, when is the next time we will hear an update on Tekken 7 ?

Harada: Probably just before or after Tokyo Game Show, is what we're looking at for now. That's about slightly more than a month away, but in the meantime do stay tuned to us on Facebook and Twitter. We'll be doling out bits of information over the course. And for the fans, please send us any questions you may have.
Seto
Capitaine
Capitaine

MessageSujet: Re: Tekken 7    Ven 1 Aoû - 10:13

J'aime bien la petite aparté sur TxSF. Ca fait un moment qu'ils disent que c'est toujours en développement. Faut pas nous la faire à la Duke Nukem Forever. Et je vois pas ce qu'ils appellent le "moment opportun"  
Nakoruru
Ainu
Ainu

MessageSujet: Re: Tekken 7    Ven 1 Aoû - 18:43

Surtout que si il fait le même échec que Duke aïe aïe aïe
Seto
Capitaine
Capitaine

MessageSujet: Re: Tekken 7    Ven 1 Aoû - 20:25

Nan mais DNF, c'était juste un exemple.

Moi, ce qui me fait peur, c'est qu'il bide comme SFxT plutôt. Le jeu faisait baver avant sa sortie, mais une fois que t'as le jeu, tu réalises... que t'en fait TRES vite le tour.
Momiji
Kunoichi/Miko
Kunoichi/Miko

MessageSujet: Re: Tekken 7    Ven 8 Aoû - 20:59

Concept art d'un nouveau perso pour tekken, apparemment d'origine arabe.

Sheeta
Princesse perdue
Princesse perdue

MessageSujet: Re: Tekken 7    Ven 8 Aoû - 23:27

Je suis le seul à avoir pensé à Prince of Persia en le voyant ?
Momiji
Kunoichi/Miko
Kunoichi/Miko

MessageSujet: Re: Tekken 7    Lun 11 Aoû - 10:19

Moi, et les autres de la TO, on a plus penser à un design Assassin Creed en faite
Roy
Colonel recherché
Colonel recherché

MessageSujet: Re: Tekken 7    Mar 12 Aoû - 12:35

Du coup, il va avoir un lien avec Zafina ?
Momiji
Kunoichi/Miko
Kunoichi/Miko

MessageSujet: Re: Tekken 7    Mar 12 Aoû - 12:38

Aucune autres informations n'a filtré et de ce que j'ai cru lire, sa nationalité fait polémique, deja pour Zafina, ils ont reculé et on passait sa nationalité en inconnu (ou inde je sais plus) et il lui ont mis un pantalon dans TTT2.
Momiji
Kunoichi/Miko
Kunoichi/Miko

MessageSujet: Re: Tekken 7    Lun 25 Aoû - 10:38

Momiji
Kunoichi/Miko
Kunoichi/Miko

MessageSujet: Re: Tekken 7    Sam 20 Sep - 11:06

Nouveau perso dévoilé : "Catalina"

edit : elle viendrait d'afrique du sud et ferrait de la savate.

"Harada mentioned that she will be a very outspoken, sassy character that’s suited best for beginners. The developers plan to have her ready for the location tests next month."
Momiji
Kunoichi/Miko
Kunoichi/Miko

MessageSujet: Re: Tekken 7    Ven 3 Oct - 14:26

Premières vidéos de gameplay de Tekken 7 :

Yorigame Kyosuke a écrit:
Yo !

Voilà les premiéres vidéos de gameplay de Tekken 7 sorties aujourd'hui.
C'est donc qu'une beta du jeu pour l'instant, les artworks des personnages ne sont pas tous à jour, il manque un paquet de personnage aussi mais il y en a pas mal pour un début.

Voilà quelques extraits :

https://www.youtube.com/watch?v=9JuHUOaC5fc

https://www.youtube.com/watch?v=f2fH4vXzRo0

https://www.youtube.com/watch?v=qhdkM2VBaPo

Les qualités sont pas terribles pour le moment, mais on peut voir à quoi ressemble le gameplay.

On note le retrait du bounce, le mode rage toujours présent mais qui s'active en fin de match comme dans Tekken 6, l'ajout de "super" moves qu'on peut lancer durant le mode rage, les déplacements ont l'air de venir de Tekken Revolution.

Tekken 7
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 4Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant